Regulamin szkoleń i zabiegów
Ten dokument zawiera szczegółowe regulaminy dotyczące szkoleń, zapisów na zabiegi oraz uczestnictwa w szkoleniach jako modelka w CENTRUM SZKOLEŃ LEADER. Obejmuje zasady organizacji kursów, płatności, rezygnacji, a także prawa i obowiązki uczestników oraz modelek.
Regulamin szkoleń – Informacje ogólne
Organizatorem kursów i szkoleń jest firma
PERMANENT MAKE-UP Maryna Chepizhko z siedzibą w Zielonej Górze 65-434, ul. Morelowa 34,
W Regulaminie używa się określenia:
● Uczestnik rozumie się przez to osobę fizyczną, deklarującą swój udział w szkoleniu, której dane zawarte są w Zgłoszeniu;
● Zgłoszenie rozumie się przez to zgłoszenie dostarczone Organizatorowi elektronicznie, drogą mailową lub telefonicznie zawierającą dane kontaktowe Uczestnika (imię, nazwisko, adres pocztowy, adres e-mailowy, telefon), dane do ew. faktury VAT (nazwa firmy, NIP) i dane szkolenia zgodne z ofertą handlową Organizatora (nazwa i termin szkolenia, cena i termin płatności).
● Dokonanie Zgłoszenia jest równoznaczne z tym, że Uczestnik zapoznał się z ofertą Organizatora i niniejszym regulaminem oraz akceptuje je.
Organizator Kursu / Szkolenia
Organem prowadzącym CENTRUM SZKOLEŃ LEADER oraz organizatorem kursu/szkolenia jest firma PERMANENT MAKE-UP Maryna Chepizhko, z adresem rejestrowym w Zielonej Górze 65-434, ul. Morelowa 34, działająca na podstawie wpisu do
R e j e s t r u I n s t y t u c j i S z k o l e n i o w y c h w d n i u 1 8 . 0 9 . 2 0 2 4 r . , p o d n u m e r e m e w i d e n c y j n y m : 2 . 0 8 / 0 0 0 5 8 / 2 0 2 4
Kursy skierowane są do osób chcących podnieść swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje. Prowadzone szkolenia umożliwiają uzyskiwanie i uzupełnianie wiedzy, umiejętności i kompetencji.
Uczestnikiem kursu organizowanego przez PERMANENT MAKE-UP Maryna Chepizhko jest każda osoba, która bierze udział w szkoleniu. Uczestnik dokonuje wpłaty zadatku za kurs w wysokości 1000-1500,- (w zależności od rodzaju szkolenia), na podany numer konta właściwy danej placówce, do 3 dni roboczych od dnia zapisania się na szkolenie.
Oferta Kursu/Szkolenia
Zakres i program szkolenia, miejscowość, w której szkolenie jest organizowane, jego termin oraz cena określone są w aktualnej ofercie szkoleń, zamieszczonej na stronie www.leadercompany.pl. Dokładna godzina kursu i trener prowadzący podane zostaną Uczestnikom najpóźniej na 3 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu, bądź odwołania kursu z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zbyt małej liczby zgłoszonych Uczestników. W takim wypadku Organizator proponuje nowe terminy kursu lub dokonuje zwrotu wpłaconych przez Uczestników kwot, w terminie najpóźniej 7 dni.
Rezygnacja Z Udziału W Kursie/Szkoleniu Zmiana Terminu Kursu/Szkolenia
Uczestnik, który zgłosił się na kurs może od niego odstąpić bez podania przyczyny najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, informując Organizatora o rezygnacji mailowo lub telefonicznie. W takim przypadku, Uczestnik jest zwolniony z obowiązku zapłaty za szkolenie. Zadatek za wpłacone szkolenie nie podlega zwrotowi.
Jeśli rezygnacja następuje na prośbę Uczestnika, w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, zadatek nie podlega zwrotowi.
W przypadku, gdy kurs nie może się odbyć w zaplanowanym terminie, Organizator zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Uczestników szkolenia o tym fakcie emailem lub telefonicznie oraz zaproponować do wyboru nowy termin. W przypadku odwołania szkolenia z winy Organizatora, Organizator zobowiązuje się bezzwłocznie zwrócić cały zadatek na konto Uczestnika kursu.
Uczestnik ma prawo do zmiany terminu kursu najpóźniej 14 dni przed planowanym rozpoczęciem zajęć. W przeciwnym razie zadatek nie podlega zwrotowi, ani przeniesieniu na nowy termin szkolenia.
Zmiana Wykładowcy i Cena Kursu/Szkolenia
Organizator ma prawo zmienić Szkoleniowca prowadzącego szkolenie z ważnej przyczyny bez uprzedniego poinformowania Uczestników. Organizator gwarantuje w takim przypadku odpowiednie przygotowanie merytoryczne nowego Trenera. Zmiana Wykładowcy nie może być podstawą żądania zwrotu opłaty za kurs przez Uczestnika.
Cena obejmuje: koszt kursu, komplet materiałów szkoleniowych, serwis kawowy, poczęstunek. Na szkoleniu jedno lub kilkudniowym trwającym dłużej niż 6 godzin zegarowych Organizator zapewnia ciepły posiłek.
Reklamacje Przetwarzanie Danych Osobowych
Zamawiający może złożyć reklamację dotyczącą szkolenia w terminie nie przekraczającym 7 dni od daty zakończenia kursu. Reklamacja musi być złożona na piśmie.
Organizator odpowiada pisemnie na złożoną reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
Uczestnik akceptując warunki Regulaminu jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie przez PERMANENT MAKE-UP Maryna Chepizhko swoich danych osobowych w celu organizacji i przeprowadzenia kursów/szkoleń zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).
Zasady Uczestnictwa W Kursach/Szkoleniach
Zakaz filmowania i fotografowania
Filmowanie, nagrywanie i fotografowanie prowadzonych szkoleń przez Uczestników jest zabronione.
Własna modelka
Uczestnik kursu ma możliwość zabrania własnej modelki po wcześniejszym poinformowaniu Organizatora, nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Zakaz używania środków odurzających
Uczestnik kursu jest zobligowany do przestrzegania zakazu palenia i zakazu uczestnictwa w szkoleniu pod wpływem oraz spożywania środków odurzających, zmieniających stan świadomości bezpośrednio przed kursem i w trakcie jego trwania, jak również dystrybuowania w/w substancji wśród współuczestników szkolenia.
Podczas zajęć dydaktycznych uprasza się o nie przeszkadzanie pozostałym uczestnikom kursu i prowadzącemu szkoleniowcowi, nie używanie wulgaryzmów i obraźliwych zwrotów.
Na terenie obiektu Organizatora obowiązuje zakaz wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu innych osób.
Organizator nie odpowiada za wniesiony przez Uczestników na salę szkoleniową sprzęt jak np. telefony, tablety, laptopy, smartwatches itp. Używanie tego rodzaju urządzeń jest na wyłączne ryzyko i odpowiedzialność właściciela.
Organizator zastrzega wszelkie prawa autorskie do materiałów szkoleniowych i zabrania ich rozpowszechniania osobom trzecim, kopiowania i powielania bez pisemnej zgody Organizatora.
Regulamin Zapisów Na Zabiegi
1. Zgodę na zabieg może wyrazić klient/klientka pełnoletnia.
2. Rezerwację terminu możesz dokonać telefonicznie lub za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych.
3. Do 3 dni od rezerwacji terminu należy dokonać wpłaty zadatku w wysokości: 200,- (w tytule przelewu podając: imię, nazwisko oraz datę zabiegu). Kwota wykonanej usługi zostanie pomniejszona o zadatek w dniu jej wykonania.
4. Jeżeli zadatek nie zostanie uiszczony w terminie: do 3 dni roboczych od ustalenia wizyty – termin zostaje automatycznie anulowany i będzie dostęp dla innych klientów/klientek.
5. Zadatek przepada jeśli klient/klientka nie zapozna się z przeciwwskazaniami i w dniu zabiegu okaże się, że zabieg nie może zostać wykonany ze względu na istniejące przeciwwskazania lub obecne przeziębienie oraz w sytuacji, jeśli podczas rezerwacji terminu nie zostaniemy poinformowani o istniejącym makijażu permanentnym (dotyczy wizyt na makijaż permanentny)/kwasie hialuronowym (dotyczy wizyt na modelowanie ust), nawet jeżeli jest on mało widocznym!
Regulamin Uczestnictwa W Szkoleniu (Rola Modelki)
1. Uczestnictwo w szkoleniu w roli modelki jest możlwie tylko po ukończeniu pełnoletniości.
2. Rezerwację terminu możesz dokonać telefonicznie lub za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych.
3. Do 3 dni od rezerwacji terminu należy dokonać wpłaty zadatku w wysokości: 100,- (w tytule przelewu podając: modelka, imię, nazwisko oraz datę zabiegu) Kwota wykonanej usługi zostanie pomniejszona o zadatek w dniu jej wykonania.
4. Jeżeli zadatek nie zostanie uiszczony w terminie: do 3 dni roboczych od ustalenia wizyty – termin zostaje automatycznie anulowany i będzie dostęp dla innych modelek.
5. Zadatek przepada jeśli modelka nie zapozna się z przeciwwskazaniami i w dniu zabiegu okaże się, że zabieg nie może zostać wykonany ze względu na istniejące przeciwwskazania lub obecne przeziębienie oraz w sytuacji, jeśli podczas rezerwacji terminu nie zostaniemy poinformowani o istniejącym makijażu permanentnym (modelka nie może posiadać makijażu permanentnego, wyjątkowo dopuszczalny jest jedynie w stanie głębokiego zaniku – powyżej 80% wyblaknięcia lub za wysłaniem zdjęcia).
Barwniki, na których pracujemy są gwarancją jakości i bezpieczeństwa. Są neutralne dla organizmu. Jako jedne z niewielu nadają się dla alergikówm czyli osób u których stwierdzono niepożądane lub niebezpieczne dla zdrowia skutki uboczne mikropigmentacji.
Każdy odcień posiada kartę chrakterystyki MSDS niezbędną do wykazania składników użytych do ich produkcji.
Posiadają wymagane atesty bezpieczeństwa oraz certyfikaty.